reklama

OKO TOK

LOPO, tvári sa jak trkvas. Otáča sa za každou ritou, skúma každý obrys, deformácie sú mu smiešne, rehoce sa na plnú hubu keď uvidí dievča inak dobre postavené len z papuľky je papuľa.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

LOPO, tvári sa jak trkvas. Otáča sa za každou ritou, skúma každý obrys, deformácie sú mu smiešne, rehoce sa na plnú hubu keď uvidí dievča inak dobre postavené len z papuľky je papuľa. Lopo čumí na ten úkaz, čumieť prestáva, neudrží, nevydrží. Chechce sa jak debil. Papuľnatá deva sa len tak ukradomky pozerá, hodnotí situáciu a Lopa., no a keď jej to konečne dôjde (ona nie je príliš bystrá) zhabe peknú priblblú kamošku prasknú svojimi Pink bagmi o bok, zrazia podpätky a vycválajú von že iba farebná čiara po nich zostala.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Inak je fajn, s nim sa dobre drží celibát, odporúčam Lopa každému mníchovi na vychádzky. On je skromný len žrať, srať, šťať a onanovať mu treba. Obsluha jednoduchá, len venčiť odporúčam na reťazi.

Tak to by bolo asi čo ma teraz k Lopovi môže všetko napadnúť.

Včera nebolo ani šesť keď Lopa začalo stáčať, vykúzlil piruety, jednu, dve, tri, zvalil sa jak ranená labuť v tom jazere a len tak odfukoval mravce čo z prachu vyliezali na jeho ladný bieli krk. Posledný krát zatrepal svojím nemohúcim telom, zježil sa a veliká ťažoba jeho viečok ho premohla.

Neprajný vietor mu nafúka do rýh zo štetinkami, čo namiesto očí sa zjavili, piesok a jazvy mu zacelil. Padá na neho zrniečko za zrniečkom prekríva ho. Po chvíli začína pripomínať tortu z nugátovou polevou.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Hrozné veci sa tu dejú, cukor mi myseľ premáha. Idem si ulúpiť čokoládu.

Keď sa vraciam už z prázdnotou v dlaniach ale mľaskajúc, z diaľky vyzerám pieskový kopček na chodníku. Začnem vykrikovať: „Kde je Lopo, kde sa stratil. Hádam ma tu nenechal samého. On určite na fernet ušiel a so mnou ani na kofolu nejde. Čo ja len urobím, čo teraz.“ Približne toto, plus nejaké ornamenty, veď si domyslite. Vtedy sa skácam jak stará jabloň pod sekierkou šuhajovou a rumázgam po celej, toto, až potoky čírej, veľmi slanej a nepititeľnej tekutiny sa lejú.

Vtedy to už kopec nevydrží, od smiechu sa nadúva a podskakuje až sa Lopo vystrie prvou kozmickou a zvrieskne: „Tradááá. Tu som, aha.“ Ja zhíknem od laku. Lopo ma bratsky obime a odchádzame z dobrou náladou za novými dobrodružstvami.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Na koniec musím pripísať, lebo na začiatku som zabudol, že Lopo ovláda živly, len tak šmahom ruky by zmazal slovo, hocaké len si vyberte.

Peter Šolto

Peter Šolto

Bloger 
  • Počet článkov:  45
  •  | 
  • Páči sa:  0x

A neviem pravopis, možno by som mohol vedieť, každopádne by som mal.A ak sa necítim inak, som spokojný Zoznam autorových rubrík:  knihymiestanahoda

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu