reklama

Výstava obrazov Petra Šoltó

Chcel by som upriamit vašu pozornosť na výstavu obrazov Petra Šoltó (Solto.webpark.sk) v Bratislave. Výstava trvá od Včera v hoteli Spirit. (to je taká farebná budova za hlavnou stanicou – www.HotelSpirit.sk). Veľa som obrazoch nenapísal, viem ale to len preto aby som podnietil vašu zvedavosť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Peter Šolto

Peter Šolto

Bloger 
  • Počet článkov:  45
  •  | 
  • Páči sa:  0x

A neviem pravopis, možno by som mohol vedieť, každopádne by som mal.A ak sa necítim inak, som spokojný Zoznam autorových rubrík:  knihymiestanahoda

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu